Przejdź do treści

IV zjazd szkoleniowy

    Tym razem podjęłyśmy/liśmy temat debatowania, czyli określania do kogo mówimy i z jakiej pozycji występujemy, budowania wypowiedzi, argumentacji, zarządzania oddechem i głosem, odnoszenia się do tez przeciwnika, budowania napięcia.

    Wstępem do szkolenia było przypomnienie różnicy między dialogiem a dyskusją (sporem), Erystyki, czyli sztuki prowadzenia sporów wg. Artura Schopenhauera, który to moduł poprowadziła Anna Jurek, absolwentka Filozofii UŁ i edukatorka. Potem temat przejął Mirosław Oczkoś, który dzielił się wiedzą i doświadczeniem w pracy z politykami i polityczkami oraz osobami ze świata biznesu. Była teoria i praktyka.

    Teraz skupiamy się na przygotowaniach do inicjatyw lokalnych i ogólnopolskich, w których wykorzystamy zdobytą wiedzę i umiejętności.

    Nasz ekspert:

    Mirosław Oczkoś – właściciel firmy doradczo-szkoleniowej „OCZKOŚ PERFECT IMAGE”. Aktor, reżyser filmowy i telewizyjny. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doradca i mentor wizerunkowy ludzi biznesu, polityki, show biznesu. Specjalista w zakresie autoprezentacji, mowy ciała, budowy wizerunku, technik manipulacyjnych, elementów retorycznych oraz pracy głosem. Trener/konsultant m.in polityków i menadżerów, z dwudziestoletnim doświadczeniem – specjalista w budowaniu wizerunku firm i osób indywidualnych.
    Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji grupowej, tworzenia kultury organizacyjnej, budowania i zarządzania skutecznymi zespołami w firmie, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie z zakresu zarządzania oraz wiedzę z zakresu psychologii.
    Konsultant marketingu politycznego.
    Autor książek „Abecadło mówienia”, „Sztuka Poprawnej Wymowy czyli o Bełkotaniu i Faflunieniu ” „ Paszczodźwięki. Mały poradnik dla wielkich mówców”, Sztuka Mówienia bez Bełkotania i Faflunienia”. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu artykułów prasowych na temat wystąpień publicznych, wystąpień w internecie, autoprezentacji i mowy ciała. W latach 2001 – 2002 pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w jednej z warszawskich agencji reklamowych.
    Foto i opis: https://instytut-heweliusza.pl/kadra…/miroslaw-oczkos/